Queer as folk xD

Idag kom man upp vid 12 tiden förnst. Jag hade ställt klockan på 10.00 men så klart så stänger jag av den jaja skulle ändå inte göra nå vettigt just då^^.
Vid 2 tiden kom Jessica aka Sundsvall hit och vi for ner till stan :). Jag invigde föresten ett par av mina nya stövlar höll på halka ihjäl mig hela tiden men vill man gå runt och vara snygg så äre värt haha ;).

Det funkade ju iaf verkade det som maha vi tog en fika på Blåbär och där ajo nog fick vi uppmärksamhet om något :O. Seriöst där vi satt satt det bara killar runt våran ålder och uppåt och rå glodde hela tiden visst sånt kan ju vara trevligt ibland men ibland i sånna situationer blir det bara pinsamt och man vill bara bort haha så vare för oss denna gång så vi satt inte kvar nå länge alls. Men så klart då vi gick bort från borden får ett av " kill gänget " för sig att också gå just då så att dom gatt bara ställe sig framför oss och råkade bara kolla vart vi skulle men vi lyckades slingra oss ur detta till slut xD.

For hem till mig vid 4 tiden. Vi la oss och såg på Queer as folk. Jag gatt bara berätta för Jessica om den serien hahaa så jävla kung! Tur som var så tyckte hon också att det var skit bra och lite så dära små pinsamt ibland =D.
Sedan blev det käk och sen drog vi ner på hockeyn :).
Bra match var det MODO vannnnnnnnn med 3-2 härligt grabbar!=D=D=D

Sen då vi kom hem fick vi för oss att dra till Coop och köpa popcorn och cola jaaa jag vet jag ska inte äta sånt men sen jag har vare sjuk så har jag inte brytt mig vad jag stoppat i mig ändå......!
Annars ikväll har vi bara sett på ett antal avsnitt av Queer as folk och nu är klockan rätt mycket så ska vi upp vid halv 10 imorgon så borde man sova snart :P. Jessica sover nog redan haha^^.

Klockan 11 imorgon ska vi vara på gymmet! Japp nu startar jag om igen och nu ska det tränas som aldrig förr höhö :P. Blir nog bandet och schema saken för min del iaf. Herregud jag har möte med tränaren på måndag och jag har bara hunne kört enligt schemat 2-3 gånger ^^. Just efter vi tränat ska vi simma lite också och sen steka i bubbel poolen nicenice ;)


Nej sova var det Godnatt :)




Varför ska homosexuella killar vara så himlans snygga för? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0