Nyårsafton =)

Ja då var det 2009 då :). Det nya året är så välkommet så!. Har varit med om många skit saker detta år så nu hoppas jag på att det blir ett mycket bra år!!!.


Nyårsafton

Dagen började med att Jessica och Elisabeth kom till mig vid 1 tiden =). Vi drog iväg på Coop och handlade för vi skulle laga go middag till 6 personer :). Vi hade Förrätt som var smördeg,skinka och mögel ost grymt gött vare, sen huvudrätt var Tacogratäng och sedan efterrätten blev glass med Björnbär =D.
Vid 6 tiden kom Emma,Zandra och Sara hit också så käkade vi mat här =). Vi var mycket stolta över oss själva!!!. Efter vi hade käkat började vi smått dricka och vid 9 tiden kom våran skjuts och det bar iväg till Domsjö :). Där mötte vi också upp Carro och Fredrik som skulle med på festen :). En som heter Roger hade festen och det var tänkt att det var där vi skulle fira men festen sög eller jah folket som var där var väl inte så jävla sociala och allmänt tråkiga och bara små fjortisar!. Så vi åkte nästan iväg på en gång till en annan fest i Domsjö :). Hos en som hette Jocke och där va det drag! Eller ah det blev det efter ett tag då allt folk kom! En hel hög var vi och det var skoj som bara den :D:D.
Då klockan slog tolv var vi så klart ute och kollade på alla fyrverkerier sedan in och parta loss ännu mera!.
Någon gång på natten for jag,Jessica och Elisabeth in till stan på efterfest hos Martin =). Där blev vi kvar länge länge =P.

En helt klart lyckad Nyårsafton blev det bästa på länge tycker jag ;)


Idag

Idag har jag inte gjort nå mycket va lite små bakis^^. Jessica och Elisabeth for hem vid 9 ikväll sen dess har jag bara legat i soffan och törat på!. En sväng till Max gjorde vi iaf Max mat är ju ändå bland den bästa bakis maten tycker jag xD.

Imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Utgång blir det nog inte det orkar jag inte!. Städa på dagen måste jag iaf göra sen får vi väl se vad som händer!

Nu ska jag se på film och sedan sova Godnatt :)


mys

MYS :)

hihi

Jessica och jag =)

:)

Zandra och Elisabeth =)

emma

Emma =)

haha

Jag och Sundsvall haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0