Mahahah :)

Då har man varit och tränat ikväll då =). Vi körde spinning som sagt men vi körde bara ett pass och det behövdes inte så mycket mer vi var så dära lagomt slut på ändå xD. Men skönt var det och kul var det också :):).
Då man kom hem var det bara till att slänga in sig i duschen och sen vräka i sig mat!! Satan så hungrig man var efteråt sinnes!. Annars har jag väl inte nå mycket mer vettigt att tillägga just nu skulle jag tro^^.

Imorgon kommer Zandra hit vid 12 tiden iaf :). Var ett tag sedan man umgicks med den bruttan så det blir kul =). Ska färga hennes hår och så dära :) Sen få vi la se vad som hittas på!. Få se om det blir kanske en sväng ner till stan Emma och jag skulle väl ev. kolla på nå träningskläder till mig :) Få se om det blir av annars blire en annan dag framöver :). Ev. ska vi väl försöka träna till helgen igen också, beror på då min gratis vecka börjar xD.

Äntligen har dom laddat upp senaste avsnitten av Ugly Betty, Greys anatomy och Ghost whisperer  så nu är jag då nöjd! Det måste ju ändå vara dom tre bästa serierna ever!!! Det tycker iaf jag :D Plus Sex and the City dårra!

Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0