Liquid ;)

Igår kväll var det utgång!. Jag och Emma fixa oss här hemma och började dricka lite smått här. Vi körde nå öl kort spels grejs iaf och kul var det :). Vid 9 tiden kom Ewe på besök också :). Hon var chaffis så hon skjutsade ner oss till Framnäs efter 10 nån gång!. Mycket folk var det där men mest gamm folke så vi drog rätt fort därifrån och pallrade oss till Liquid istället. Där väntade Zandra på oss :). Träffade en massa björna bor alltid lika trevligt :).
Efter ett tag mådde inte Emma så bra och for hem Zandra for också hem men tur som var så kom Jessica också till Liquid och höll mig sällskap och då jävlar blev det en massa dans som alltid haha!. Vi träffade på nå trevliga typer denna så då krogen stängde följde vi med på efterfest hos en som hette Kenta i stan. Haha jaa jävlar jaaa kul hade vi då iaf =D=D.

Idag då man vaknade mådde man då inte bra neh huvva både jag och Jessica var bakis like hell!. Morsan hämtade oss från Kenta vid 1 tiden idag och sen for Jessica hem 3 idag. Så sen hon for har jag legat i sängen från 3 till typ 9 ikväll inte orkade gjort ett skit idag!. Men nu började ordna upp sig igen :).

Hosta som fan har jag också ursh.....

Imorgon ska jag upp vid 8 tiden för Övikshem kommer hit vid typ 9 tiden och ska kolla temperaturen igen!. Så lika bra man är uppe denna gång!. Ska väl eventuellt åka iväg och bada imorgon på förmiddagen. Jag vet kanske inte det bästa att göra då man håller på att bli sjuk men får väl ta det lugnt.

Håret blev föresten skit bra som jag färgade igår fett nöjd =D

Nu ska jag se på Greys anatomy och Ghost whisperer!




:)



Emma :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0