It is very very cold in here!!!

Morn morn! Har nyss klivit upp nästan käkade nyss frukost. Kallt som tusan är det här inne i mitt rum!. Huvvaligen! Har blivit så där cpigt med temperaturen igen verkar det som elementen är ju hur kalla som helst. Inte konstigt man får ont i halsen och blir lite snuvig här inne! Less jag blir! Men snart ska dom komma och fixa temperaturen ännu en gång. Ska det vara så jäkla svårt att få ordning på värmen eller?!?!?!?!. Nåja kanske blir tredje gången gillt!! Få vi väl se om jag får flyga upp ur sängen ännu en gång typ 8 på morgonen och ny vaken och dom står och bankar på dörren SUCK !

Iaf runt 11 halv 12 tiden ska jag och Emma troligtvis gå och sola skönt :). Var så länge sedan jag var och solade nu så =). Sen halv 1 ska jag iväg och träna igen!. Gash känner rakt hur det har tagit på min rumpa igår haha but i like it!. Imorgon ska det då inte bli någon träning alls måste ju vila någon dag med se om all träningsvärkan far bort så man kan röra sig normalt igen xD.

Ikväll väntas det bio iaf med Emma vi ska se på Changeling den är säkert bra får man hoppas =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju träna bort träningsvärken!

Det är ju alltid de bästa!

2009-01-19 @ 16:38:27
Postat av: Lina van der Putten

om du har träningsvärk ska du bara fortsätta träna, då går det över tillslut =)

2009-01-19 @ 18:25:38
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0