Host host host!

Inatt sov jag 3 timmar tror jag kan inte ha varit så mycket mer än det. Klev upp vid 7 en stund la mig igen och sov till halv 9. För då hade jag ställt klockan för att Övikshem skulle komma efter 9!.

Fyfan sjuk börjar man bli också så klart vad annars.....har hostat hela natten och hela jävla dagen fifan. Ont i halsen som satan har man också,blåsern på tunga. jaja finns väl inte så mycket att göra åt.

Släpade ändå iväg benen ner till stan med Emma och for och badade på paradisbadet. Inte det bästa att göra just nu jag vet men jaa blev så iallafall. Vi satt mest och bubblade på i bubbel poolen!. Sen var vi på stan ett tag och sedan skjutsade Thomas och Emma hem mig. Annars idag har jag inte orkat gjort speciellt mycket. Har ingen ork i kroppen alls till att göra något heller. Men tur så har man ju Jonas som man kan flumma med på msn som alltid haha så man blir ju inte allt för uttråkad ändå!

Imorgon kommer Jessica på förmiddagen och hälsar på en sväng!. Hon ska på StepIn möte imorgon så jag skulle väl följa med henne ner på stan. Träna lär det ju dock inte bli för min del vore nog inte så smart! Men jag villlllll träna nu då man äntligen har komme igång men så typiskt ska det bli så hära........

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer har inte hänt nå " roligt " i mitt liv idag haha! Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0