Hockey - Step in!

Igår kväll var man på hockey då :). Össss var det och Modo spöade Timrå med 2-1 HÄRLIGT GRABBAR!!!!!! =D=D=D
Efter hockeyn börnade jag,Ewe och Malla runt på stan ett tag och lyssande på Noice Makers ohyes!!!!! :). Sedan blev det en sväng till Sibylla^^. Sen skjutsade dom hem mig ;P.
Hemma gjorde jag inte så mycket satt här vid datorn och pratade i tele med Tomas, Maria,Carro och Ida vi snackade i tele till typ 3 inatt :O haha!.

Idag vaknade jag vid 11 tiden har inte gjort så mycket mest bara slöat på men snart så ska jag och Emma fara ner till Step-in och köra ett spinning pass blir nice de ;). Gratis för min del denna gång eftersom att jag inte har börjat än men jag skulle få prova på idag :). Sen på torsdag ska jag dit på möte klockan 14:00 så ska dom visa mig runt på gymmet så nu jäklar börjar en av mina " löften " bli av iaf :D:D!!!


:)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0