Helg!

Jahapp då vare lördag igen då. Gud vilken slapp helg detta blir! Ingen fest känsla alls denna helg kan ju bero på att man firade nyår i onsdags =P. Skönt med en lugnt och skönt helg iaf!

Igår gjorde jag inge vettigt alls nästan ställde ingen klockan eftersom att man sov knappt nåt på nyårsnatten!. Så då sov jag till typ 3 på dagen igår haha!. Sen klev jag bara upp städade och diskade bort allt skit sen duschade sen vare typ kväll ^^.

Idag sov jag rätt länge också. Kunde ju inte somna inatt eftersom att jag sov så länge in på dagen!. Ikväll blir det bara lugnt!. Morsan kom hem idag hon skulle egentligen komma hem förnst på tisdag men det hände ett par saker så hon gatt fara hem. Men far igen imorgon kväll!. Jessica kommer hit ikväll iaf så ska vi käka nå onyttigt och se på nå bra filmer så det blir nice =). Sen lär det väl bli en massa skvaller igen om nyår skulle jag tro haa xD!

Igår då jag inte hade så mycket att göra kom jag på vissa saker jag ska ändra på detta år:

1. Skaffa körkort!
2. Skaffa mig ett riktigt jobb eller börja plugga detta år!
3. Flytta hemifrån så fort jag har råd till det
4. Ska börja träna på Step In ( 3 gånger i veckan, börjar denna månad )
5. Äta mindre onyttigt! Bara på helgerna!
6.  Försöka festa mindre ( hur nu det ska gå =P )
7. SKAFFA MIG EN MAAANNNN!!!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0