Fest!

Nu är det fest på gång här hemma =D. Emma är på väg hit och snart ska man sprätte första ölen maha!.
Har färgat håret nu och det ser rätt bra ut =). Ser inte så mycket än har inte fönat håret men än så länge ser det bra ut iaf :). Har nyss käkat också så nu är man mätt och på G!. Har världens jävla hosta nu men ah får hoppas jag överlever kvällen ändå =P.

Som sagt snart är Emma här och då ska hon få hjälpa mig att välja skor haha vilka problem man kan ha :p.
Blir först att vi ska dricka här hos mig iaf sedan vidare till Framnäs och sedan Liquid blir nog kul detta :).  Sen får vi väl se om Carro och Zandra skulle följa med ut nåt eller inte. Jag och Emma drar ut vilket som så äre bara!.


:)

HOPPAS NI FÅR EN BRA LÖRDAG SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0