En onsdag...!

Idag vaknade jag vid 11 igen duschade och allt sånt dära! Sen vid 12 tiden kom Zandra hit :). Färgade hennes hår och sedan såg vi på film! Det blev Heartbreak kid haha så kung den är! xD. Efter det blev det en promenad och sedan har jag inte gjort så mycket mer idag. Ringde till Sibylla nu ikväll! Blev ju fan tokig av att inte veta hur allt blir som....
Men orsaken till att hon inte hade ringt mig var för att hon hade tappat bort mitt nummer smidigt värre^^. Så imorgon ska hon iaf ringa upp mig då hon är på jobbet och kolla då jag kan komma och jobba igen =). Låter mest som att det bara blir ett extra jobb det dära jobba lite smått nu och då....så jag måste ändå försöka hitta nåt mer känner jag!!!. Vet ju inte ens än om det komma gå bra att jobba där men märker väl med tiden =P.

Snackade nyss med Ewe i tele nästan 1,5 timme satan vad jag har blivit en mobil nörd haha!. Vi ska iaf ses en stund imorgon innan jag ska på Step-In mötet :). Sen efter det få se om man går och köper träninskläder då ^^. 
På kvällen ser det ut som att jag och Emma ska fara och träna igen nicenice =)!. Har lite smått träningsvärkan i låra nu så det är bara att gasa på nu hahha!

Ne det var nog allt för idag skulle jag tro! Nu ska jag snart se på Ghost Whisperer :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0