En onsdag?!

Idag for man och tränade runt 11 tiden :). Det gick väldigt bra tycker jag! Först blev det bandet sedan styrketräning nicenice :). Var där i ca 3 timmar idag dessutom oh yeha!!!.
Efter vi tränat klart hade vi sådan lust att dra ut ikväll på krogen men ingen annan kunde eller ville orkade och allt va det är så det blir inte så. Utan väntas till lördag istället :). Men iaf så kom vi på att vi kunde dricka lite hemma hos henne(Emma) och Thomas ikväll och se på hockey men så fuck är det onsdag idag!!! Vi båda trodde det var torsdag haha jaa inte lätt alla gånger!. Men då ska vi ta och göra det imorgon istället och ikväll ska vi ändå ses :). Men vi ska se på Sex and The City filmen som jag inte har sett än så det blir kul =D. Som jag har väntat på att få se den!. Sen ska vi käka dipp och grönsaker till mumms :).

Jag har varit duktigt idag tränat, lagat min egen mat som blev då grötn och ägga haha och sedan sist men inte minst diskat japp! =P

Nej nu ska jag bege mig mot Östra så ska vi handla grönsakern och sedan movie time! =)

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0