En lugn fredag :)

Idag klev man upp vid halv 10 fi tusan så trött jag var urssshhhh!. Kom upp tillslut iaf.

Jag och Jessica drog ner till gymmet vid halv 11 så idag har man tränat från 11 till runt 2 ;). Träffade på Carro där också så det var trevligt :). Blev iaf att man körde bandet,schema saken och sedan drog vi och svalkade oss med att gå och simma ett tag och bubbla i poolen nicenice :). Skönt vare att träna igen iaf!.

Efter det drog vi hem till mig vräkte i oss feta macker som vi gjorde mummsi!. Sedan såg vi på Queer as folk ett tag. Middag blev det sedan ännu mera Queer as folk haha gud vi har blivit besatt av den serien :O.
Har kollat på det konstant hela kvällen förutom att vi såg på Lets dance dåra och vräkte i oss en massa grönsaker och dipp :P. Men bra är det ju xD.

Nu ligger Jessica och sover och jag är uppe än som alltid säg ^^.

Imorgon ska vi upp vid 10 för att hinna hitta på något innan Jessica ska hem igen. Då hon har farit ska jag iaf försöka få tag på Therese från Sibylla om hon hade tänkt att svara nån jävla gång!. För jag måste veta nuuuu hur detta blir med allt sen så har jag inte ens fått pengarna från då jag jobbade sist mhm kul nej!!!!.

På tisdag måste jag till arbetsförmedlingen och jag vill verkligen inte dit. Tycker inte ett dugg om " den dära " jag har där som ska tydligen hjälpa mig tycker det enda hon gör är att ge mig ångest eller nåt sånt. Ne fyfan heller!. Får jag tag på Sibylla imorgon och se vad dom har att säga och hur allt blir får jag inte jobba ofta så måste jag hitta en praktik plats innan tisdag aahhhh jättekul neeehh hur jävla lätt är det att hitta!! Har jag ingen innan tisdag lär väl " den dära " skälla ut mig som fan så att det känns så jävla mycket bättre!!!!.
Måste dessutom gå till StudiePlus innan tisdag med så kanske kanske hon har en jävla sak mindre att klaga över! Suck hon gör mig piss ooooooofffffffffffffffffffffffffffffffff.

Ne nu blev jag på dåligt humör bara för att jag började tänka på detta, så nu tackar jag för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0