Australia :)

Då har man kommit hem från bion för en liten stund sedan :). 2 timmar och 45 minuter lång var den och jäkligt bra var den så det gjorde inget att den var lång man blev inte less på att se den :). Lätt värt pengarna!!!.

På väg hem från bion kom grannen ner till stan och hämtade mig. Tog några sladdar runt en rondell och på en parkering haha =). Så kul det han sa till mig:

Grannen: Det märks att du tränar nu!
Jag: Jasså hur?
Grannen: Det syns i dina ögon!
Jag: Öhm haha okej? :S
Grannen: Du går som mer som en man än en kvinna!
Jag: Men tack för den haha!

Haha skulle jag ta det dära som en komplimang eller? =P


Imorgon ska man upp tidigt ska till Bjästa på förmiddagen blir nog trevligt kanske....kommer väl mest kännas konstigt och ovanligt och allt sånt dära men det blir nog bra det dära till slut^^.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad är tidigt då? Etter elva?

Jag är ledig idag ;)

2009-01-20 @ 10:19:08
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0