60-årskalas :)

Då har man nyss kommit hem från kalaset =). Rätt mycket folk var där och så klart mina syskon ;P. Sen en del som jag aldrig har sett förut^^. Började med att jag fick fika kakern gash jag typ ohnej jag ska ju inte äta sånt hära!. Men var duktigt åt bara 2 av typ 10 sorter iaf :). Spelade Yatzy gjorde vi också och kungen vann vilket är så klart jag ;).
Sedan blev det middag blev potatisgratäng och nå kött och sallad mumms =). En stund efter fick jag vräka i mig tårta så nu vill jag då inte alls äta nå mer på hela helgen typ haha^^.

En tant som var där på kalas kom fram och sa bah nemen Gunnar (pappa) är detta din dotter också? och pekade på mig. Sen berättade hon att hon tyckte att jag hade vuxit och blivit så stor sen sist hon såg mig jag hade tydligen träffat henne då jag var typ 13 år ah jag vet inte vem det var men kul iaf haha =P.

Sen att Margareta (pappas syrra) kom fram och sa att hon tyckte att jag hade blivit smalare och kände knappt igen mig =P. Första tanken jag fick av det är syns det redan eller? haha nog för att jag har svårt att tro på det men det var ju iaf kul att höra =D=D.

Hur det blir ikväll vet jag ännu inte har inte fått någon svar än .... suck jag vill veta!!!! Jaja!
Kanske skriver nå mer sedan om jag orkar nu till nå annat tjohejs!


:)

Grattis Lasse =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0