Hockey kväll ;)

Idag jobbade man till 09:20 sedan gick man hem i kylan igen suckkkk kan det bli varmt någon gång eller?!?!?!?.
-17 graders lagomt härligt jojo!. Tog 12 bussen ner till stan och for och tränade med Emma :). Skönt skönt! Betalade in start avgiften idag med 800 kr fattigare! 
Iaf efter träningen bar det bara av hem och nu har man käkat,duschat och allt sånt dära.

Just nu sitter jag och väntar på att Jessica ska komma så ska vi dra på hockeyn som är ikväll MODO - Skellefteå!.  Föresten så gör Foppa Comeback ikväll yeeyy! Första gången jag får se då han spelar en riktig match så det ska bli kul och hoppas på vinst så klart! Fullsatt är det också ikväll så det lär ju bli öööössssss:):).

Ursh hade inte alls mycket att skriva om just nu märker jag haha vad ovanligt :O. Men hmm har iaf fixat drickat till på lördag skönt skönt!. Hidden rock kör jag på denna gång så himlans götttttt ;);).

På tal om lördag så är jag taggad till 10000000000000! här ska partas!

Nej nu ska jag göra nå annat innan Sundsvall kommer mihihii ;)

Kommentarer
Postat av: sara

snyggblogg :)

2009-02-13 @ 16:00:14
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0