Helt slut körd!

Jaa då var det fredag kväll då. Oftast denna tid på fredagskvällar brukar jag sitta med en massa folk med en öl burk i handen eller ett vinglas och snart på väg till krogen haha men icke det nu mera!. Nej gav ju ett löfte att festa mindre och nog har jag hålle det bra tycker jag har bara festat 1 gång sen nyår det är bra gjort för att vara jag xD. Men imorgon blir det ju inflyttningsfest men vet ej om jag kommer dricka nåt eller inte känner inte suget lixsom till att göra det just nu iaf!

Idag var man och tränade spinning och lite styrke blev det. Spinningen var kul mycket folk var det denna gång men drygt som faen men det ska det väl vara också =P. Efter det drog jag hem käkade och sedan sutte henna vid datorn ett tag babbel på ve Jonas :).
La mig ner i sängen och skulle se på top model men det gick inte så jävla bra somnade efter typ 10 minter haha var så trött så fyyy! Sov nästan 2 timmar så det var skönt nu är jag lite piggare iaf =). Det behövdes!. Har legat och sett på Let´s dance nu också och nu väntar man på att det ska börja igen. Sen tror jag att jag ska göra ett nytt försök med att se på top model ^^.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tackar :)

2009-02-07 @ 00:55:51
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0