Det är 20års fest och alla<3dag :D

Jaaa ikväll äre fest!!!. Taggad som tusan är man också!.

Inatt drog jag och Carro igång en film Beck blev det men vi båda somnade haha brabra ;P. Iaf vaknade vid 8 först imorse och tänkte fan kan man kliva upp snart eller? haha är ju så van att kliva upp så tidigt nu men lyckades somna om iaf till halv 10. Sen kom Maria hit :). Hon fick sin ena present som var presentkort på systemet för 100 kr =). Glad blev hon iaf för det!. Medans Maria var nere i stan på boa for jag,Carro och grannen nr:2 till Kvantum och handlade alla grejer som vi ska ha!. For hem fixade tårtan sååå jävla snygg tårta sååå fy satan hahaha måste lägga upp en bild på den senare ;). Sedan gjorde vi kladdkaka och förberedde middagen lite som blir Taco paj mummmss :).

Just nu sitter vi bara och slappar ska snart käka tårta tror jag :). Sedan är det väl bara till att börja fixa sig nästan om alla ska hinna duscha osv.

Ikväll kommer också Elisabeth och Jessica, sedan kanske Karshley,Markus och Wesse och dom så det blir nog nicenice denna kväll hoppas jag =D=D.


:)

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du hade en bra kväll!!



tips: Vill du ha fler besökare till bloggen?

KOlla in den här länken: http://www.viraltrafik.se/?emeliesjoberg

2009-02-15 @ 15:26:53
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0