Bullfest!

Så där ja då var man hemma igen och snart bär det av till sängen tack!

Mötet på arbetsförmedlingen gick bättre än väntat. Hon var glad för att jag hade fått det dära jobbet och eftersom att jag kommer jobba mer än 8 timmar i veckan och tjäna mer än vad jag får från försäkringskassan så får jag ingen ersättning längre!. Blev också utskriven från arbetsförmedlingen. Skönnnntttt det iaf =).

Då jag kom hem ringde jag upp Fibona och det första jag gör är att skämma ut mig typ haha!. Var en skåning som hette Totte som jag pratade med och den första meningen han säger till mig är allt bra med dig? och jag tror han fick säga det minst 4 gånger innan jag fattade ens vad han sa ^^. Bra Carro =P. Jävligt cool snubbe verkar han vara haha jösses. Han tog iaf namn,adress,kontonummer m.m så nu är det klart iaf :).

Ikväll for ju som sagt jag och grannen till Husum och hälsade på Carro i hennes nya lägenhete det var trevligt och fint var det!. Bullfest hade vi haha Carro hade bakat en massa goa bullar mummsi :). Spelade Guitar Hero gjorde vi,snackade och såg på hide and seek men inte hela kände bara hur tungt mitt huve började bli vid 10 tiden så vi drog hem!.

Imorgon ska man upp halv 6 igen då så ska snart slagga!. Hoppas verkligen inte att det är lika kallt på morgonen då man ska gå till Kvantum som det var idag fyy satan!!.
Efter man jobbat klart bär det av hem sedan kommer Jessica någon gång på förmiddagen och vi ska dra och träna så det blir nicenice =).

Nej nu är jag jävligt trött GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0