Ny frilla och shopping! :D

Igår kom ju Jonas hit och hälsade på hela dagen! :). Det var roligt! :D.

Idag var man hos frissan halv 9 imorse gjorde något med mitt hår som jag aldrig har haft det hihi kommer väl upp en bild på det senare kanske nån dag ;P. Blev då nöjder iaf kul att göra något annorlunda xD.
Ska färga håret imorgon iaf så då blire nog nicenice tror ja ;).

Efter frissan hämtade Emma upp mig i Domsjö medans jag stog och höll på frys ihjäl så satans kallt det har vare idag!!!! Iaf så drog vi ner på stan och var väl där i nästan 5 timmar så man var rätt less sedan^^.
Kom hem med ett antal nya plagg iaf så det känns gött de =).

Fått huvudvärkan nu ikväll suck...så har legat och vilat ett tag känns lite bätter nu iaf =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0