Söndag...

Då var det söndag igen då!. 8 dagar kvar nu tills skolan börjar brabra! =P

Igår kväll eller rättare sagt runt 12 på natten kom grannen och hans polare hit och hämtade mig så drog vi ner på driven på Max och dom köpte mat. Tog oss en sväng upp till varvsberget sörre på denna och dansade på vägen haha!. Efter det körde vi runt på stan crusing! Var så jävla mycket folk och ragga bila nere vid hamnen så vi drog dit en snabbis sedan körde vi runt lite här och var till typ 2 på natten :P. Kul vare iaf :).

Somnade runt 4 inatt huvva och vaknade vid 11 tiden!. Har inte gjort något speciellt sett på Lost typ. Brukar inte se på det men har haft så jävla tråkigt denna helg så laddade ner första säsongen och nu är man typ fast!!! Bra ju =). Men har väl hört att det har spårat ur helt i den serien nu men aja kommer väl dit nån gång jag med :P

Jag har börjat drömma konstiga drömmar i 2 natter i rad nu har jag drömt om lägenheter haha!. Igår natt drömde jag att jag,mamma och Lennart var och kollade på en 2:a åt mig ute i Gullänget och den tog jag endas 2500 i hyra billigt värre :P. Så hade vi precis möblerat och allt sånt dära så vaknar jag upp ur drömmen och märker att jag inte alls är i den dära lägenheten och blir svin sur på mig själv haha!.

Inatt drömde jag att jag hade flyttat in i en 1a nere på Järvstagatan...tre lägenheter ifrån där vi bo nu och det var jag inte glad över det var för nära hem hit^^. Iaf så var den då inte fin alls råttern och mögle överallt men jodå jag skulle bo där^^.


Imorgon kommer mammi hem!. Så ska vi nog färga mitt hår bra flinten ska bort haha!. Mitt hår ser verkligen förjävligt ut just nu!!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0