School tomorrow!

Ja imorgon börjar man skolan då!. Känns ju gött :). Så man får något att göra på dagarna!. Okej det måste vara typ första gången i mitt liv som jag längtar efter att plugga vad händer....!. Men om någon frågar mig om någon vecka så dära då komma jag nog vilja vara ledig igen haha brukar då vara så iaf =P. Men det blir säkert roligt och bra det hära hoppas jag :).

Idag var man uppe vid 10! Kunde inte sova allt för länge så man kan somna rätt tidigt ikväll iaf!. Drog ner på stan med Emma runt 12 tiden :). Gjorde några jävla bra fynd kan jag ju tala om rea var det! Köpte en blå lång mys tröja typ, gul t-shirt och en vit scarf för endast 150 kr ;). Grejer det!. Annars skulle allt ha kostat 550 kr xD.

Annars har det väl inte hänt nå speciellt idag. Är typ fortfarande mör sen i fredags haha eller ah det börjar rätta till sig nu igen så förhoppningvis är man väl som folket imorgon xD. Har städat mitt rum för en gångs skull iaf så nu är det gjort!. Annars bara slappat på^^.

Nej nu blir det snart till att försöka sova! Börjar klockan 10:00 imorgon inte så farligt men ändå =P. Man börjar bli lite nervös.....

Här är iaf kläderna jag köpte :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0