Orka rubrik!

Idag sovde man alldeles för länge! Vaknade inte upp förnst halv 1 :O haha! Flög upp som ett spjut ur sängen då jag såg att klockan var så mkt :P.

Har inte gjort något speciellt idag heller såg på den nya Wallander tjuven brabra! Sen Grace? men den var inte lika bra ^^.

Gick till Östra idag för att hannel ah tro på fan att man kommer dit med inge pengar på kortet skämmigt värre!. Bara till att dra hem igen och fylla på kortet!.

Morsan och Lennart käkade surströmmingan här idag så det luktade inte så jätte gött här haha! Själv vräkte man i sig ett antal nypären grejern det xD.

Har sutte och babbel på med Emma och vi har försökt komma på något vi kan göra i helgen!. Det suger ju! Finns inget att göra alls leeess...Kom iaf fram till att hon ska komma hit vid 9 imorgon och käka frulle med mig. Haha bra det har jag någon som hjälper mig att vända tillbaka dygnet behövs :P. Sedan skulle vi försöka komma på något att göra mot kvällen....kanske blir det laga middag tsm och sedan dricka lite kanske krogen jag vet inte det får tiden utvisa^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0