Kårhuset! :)

Ja då har man nyss komme hem från fest då haha! ;). Tvivlade på om jag skulle palla fara ner till stan ikväll men det var en jävla tur att jag gjorde det :D:D.
Mycket folk var det och kul vare må ni tro! :). Man fick en varsin lapp som man gick runt med hängandes där det stor namn,vad man gick,civilstatus osv sen ett namn bak på den där man skulle leta åt samma person med samma namn jag hade Bredfenad haj hahahah! Men jag hittade aldrig min partner :(^^. Denna lapp ska man nu spara till på fredag för om man har den med sig på krogen får man rabatt härligt ;)!. 
Som sagt mkt folk var det och man lärde känna många nya :). Förutom det umgicks man med Camilla och Emelie ur klassen!. Sedan blev jag JÄVLIGT förvånad då MOA aka FRUGAN (som jag träffat i sthlm genom Jonas) helt plötsligt stog framför mig hahaha hon blev jävligt förvånad också haha så umgicks en hel del med henne också :D. Jag hade ingen aning om att hon skulle börja här i stan så det är jävlar i mig kul =). Ser bara framför mig nu hur vi kommer festa järnet nu framöver!!! ;D;D.
Ikväll tog jag det bara lugnt köpte bara 2 öl! Fasen så billig öl dom har där 20 kr :O!!!!

Under kvällen blev det en massa lekar också lapparna vi hade på oss var olika färger jag hade grön! Det hade Moa också så vi hamnade i samma lag :). Fast vi deltog inte i någon haha ena leken var iaf " plankan " där dom hade hätt fast 5 st glas i en planka och 5 ur varje grupp skulle delta och dricka öl,cider,läsk snabbast ur den dära xD. Kul vare att se iaf :). Kul kväll vare :).

Kom hem i bra tid också så nu ska jag gå och sova hade jag tänkt!. Tänkte kliva upp 7 imorgon och kollade lite på min presentation fixa den lite och sedan börjar man klockan 9!

Adddiooossss!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0