Första dagen i skolan! xD

Ja då var första dagen bort gjord!. Men det är inte slut än ska iväg ner till Kåren klockan 7 där alla studenter ska sammlas och lära känna varandra =).

Började klockan 10 som sagt!. Alla klasser samlades upprop,info m.m sedan fick vi luncha det bjöds på varsin Subway macka var inte dåligt ;). Sedan gick vi klassvis upprop igen info osv osv. Har varit så jävla mycket info idag så huvet är helt slut på haha!. Sedan gjorde vi egna " vapensköldar " som Ingmar kallade det haha det är iaf ett a3 papper med bara text om oss själva som vi ska läsa upp för alla imorgon!.
Sedan i veckan ska vi bli fotade osv, sedan ska man komma ihåg att hämta ut en liten plopp sak va det nu heter haha så man kommer in i klassrummen 24/7 och lära oss hur man stänger och här på larmet osv =P.

Vi är ca 32 st i klassen tror ja :O så man har inte hunne pratat med alla än precis :P varav 2 killar haha^^.
Schemat har man fått nu också kommer gå från 9:00-16:00 mån-fre =P. Skönt att man inte börjar nå tidigare iaf så det är inte så farligt :). Tar ju bara ca 10 min för mig att komma till skolan så xD.

På onsdag ska vi åka iväg till Höga Kusten ska bli kul :). Eftersom att det är så många som inte kommer härifrån folket ligger mellan Ystad och Pite :O. Sedan på torsdag nästa vecka ska vi till Gullvik och sova där i en stuga :). Sedan fick vi veta att den 3 Okt åker vi hela klassen iväg till MALLORCA lite kuuulll det kommer bli då mahaha!! =D=D=D.

Så det var väl typ det haha som sagt inspark hela långa veckan!. fest på onsdag och fredag! Men på fredag får vi se om jag drar på den eller till Kullberg det vet jag inte än :). Men det känns bra detta tycker ja =D.
Sen plus att lärarna påminner om dom jag hade då jag gick i gymnsaiet och det är inte fel flummar och har en jävla humor hela tiden så man sitter bara och dö garvar xD.

Jaja neh nu blire nå annat sedan dra ner till stan igen Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0