Det kliar i fingrarna...

....Efter shopping!!!!

Idag var det tänkt att man skulle till Öb och Rusta men det blev icke av. Så istället satt man hemma och törade på hela eftermiddagen till runt 3 tiden. Då bar det av till Gullvik med grannen =). Tog oss en glass och gick vid havet och bara pratade sedan körde vi lite volleyboll bara vi två och jag losade så klart med 9-12? om jag minns rätt :P.
Efter det blev det en sväng till bolaget och sedan skjutsade han hem mig!.
Hann bara komma hem så kom Emma med vovven Hugo så var jag hundvakt i ca 1 timme. Sen stannade Emma kvar här så satt vi och snackade i ett antal timmar och nu har hon nyss farit hem trevligt var det iaf :).

Åh suck har sutte och kollat på Nellys och ginas hemsider på kläder och skor! Inte bra allllss!. Nu vill jag bara ha nya saker!. Hittade en svin söt liten jacka på Gina som jag vill ha!. Men får se om jag köper den eller inte. Bra att ha som party jacka mohaha ;). Men ska gå på stan till helgen med Emma så får se vad man hittar då. Hittar jag inget speciellt så köper jag den =D. Blev iaf så att jag klickade hem ett armband från Nelly alltid något =).



Ge mig!!!!


Droppar snart in i lådan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0