Angsta :)

Jisses nu har man inte skrivit på ett tag. Kan bero på att jag inte har haft någon dator att blogga ifrån^^.

Iaf förra lördagen var det ju ispremiär och det var kul som förväntat så klart ;). Träffade på Elin aka Egon där haha skojskoj :). Efter premiären drog jag,Emma och Thomas hem till dom och drack nå öl osv sedan drog vi ner till Harrys och stannade kvar där hela kvällen/natten iaf jag och Emma!. Kul hade vi det. Förutom att man stötte på någon så klart att man ska stöta på folk man helst inte alls vill stöta på hahaha men men full som den var kommer den förmodligen inte ihåg det förhoppningsvis ;). Annars var kvällen kanoners =D. Orkar inte rabbla upp nå mer om det ^^.

Söndagen mådde man ju som man brukar göra dagen efter ändå har jag varit med om mkt värre gånger !!!.
Hann knappt vakna så for jag iväg på " äventyr " som jag nu kallar det och kom hem på måndagen igen.

Då bar det av upp till pappa :). Hade ju inte varit där på hela sommaren så började få smått dåligt samvete!. Syskona kom och hälsade på så då passade jag på att följa med dom upp!.

Tisdagen for vi alla till Angsta och där har vi varit till idag. Har inte gjort något speciellt stekt i solen osv. Börjat se en skit bra serie Mcleods Daughters! Så vi satt och nötte det som satan varje kväll snart har man då sett klart säsong 2 av 8 så det är en del kvar :P. Just ja har börjat övningskört med farsan nu också fan i mig på tiden att jag tar tag i det dära!!! Och det gick ju faktiskt mycket mycket bättre än vad jag hade förväntat  mig att det skulle göra dom första gångerna haha!. Så det dära ska man allt klara av så man får ett körkort nån gång ;)

Sak samma kom hem till Övikan idag iaf tog mig en lång lång dusch. Fanns ingen dusch där vi har varit så jag kände mig lagomt ren haha!. Annars har man bara slappat hemma ikväll skönt!.

Nu har man väl ändå gjort alla turer denna sommar skulle jag tro nu blire bara att slappa tills skolan börjar 31 aug =).

Ne huvva nu orkar jag inte skriva nå mera känner ja cciiaaaoo!


Stuga :)

Berit :)

Snobben :)

Snuttis :P

:D

Lillan :)

Torsten ;)

Hahah!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan!

De är så fint i Angsta =)Där har man varit mycke i sommar hehe =)

Men va söt Berit blev i tröjorna. Min katt hade blivit för tjock för dom haha ;-)

2009-08-16 @ 13:41:38
URL: http://linabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0