Tuesday!

Idag var man uppe redan 06:30 suck...!. Klev upp gjorde lite matte sedan bar det av till Komvux. Lektion till 09:40 så det var inte så farligt. Kom iaf fram till att jag ska göra 2 prov imorgon :O. Hur kommer det gå tro....!. Haha jag hade jobbat så långt fram att jag var inne på där det 3 provet ska vara och jag har inte ens gjort det 1 provat än så jaaa då måste jag göra 2 imorgon suck^^.

Efter Komvux följde jag med Jessica till ungdomsmottagningen och där stötte vi på Malla så drog vi ner på stan senare sedan drog vi hem till mig. Satt och babbel på ett tag sedan drog dom ^^. Annars idag har jag inte gjort så mycket mera sutte här vid datorn och degat på. Men snart ska jag ta och öppna matteboka och kolla lite på det jag gjort och se om jag kan det. Efter det ska jag börja med turismfrågorna hade jag tänkt och förbereda för frågorna imorgon då jag ska gå till Turismbyrån och ställa nå frågor till dom!.

Trött är jag som fan just nu men det är bara att härda ut säg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0