Sååå brraaa! =)

Idag klev man upp 06:20 fyfan!. Pluggade på matten ett tag sedan drog jag vidare till Komvux gjorde 1:a provet idag. Hmm jaa det vet jag redan gick åt helvete så typiskt just den enda saken jag har sånt problem med kommer bara det på provet........!..
Efter Komvux drog man hem ett tag sedan ner på StepIn och träna skönt :). Fick ett samtal idag från Fibona att dom behövde folk till Coop Forum så på måndag börjar jag jobbbbbaaa igen fan va bra =D=D=D Så glad! Kommer göra samma som förut plocka bröd på morgonen men nu 2 veckor framåt ska jag hjälpa dom att bygga om där inne så lite mer timmar blir det ju iaf :). Sen får jag veta efter det hur mycket jobb det blir framöver!.

Kom just på att jag kommer knapp ha någon fritid förutom på helgerna haha. Går på Komvux,jobbar nu da plus pluggar på distans ja jisses fullt upp bra de^^.

Snart ska jag öppna Turismboken igen fortsätta svara på frågorna!. Har inte orkat göra det än idag är så trötter men det måste göras!. Är ledig imorgon men måste ändå kliva upp tidigt för att hinna med allt. Fixa klart alla uppgifter som ska skickas in på fredag som en rapport m.m. Sen Plugga Matte. Träna ska jag göra runt 9 på morgonen iaf. Ja gud en massa!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag kommer bara toppa mig ska spara långt hår

2009-04-22 @ 21:21:23
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Emma Nathalie

Dom är jättefina. Har sett dom lite här och var och inte vetat vad rasen heter. :)

2009-04-23 @ 00:51:08
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0