Så det kan gå.... :P

Idag var man uppe vid 8 tiden. Satt och pluggade till nästan imorse sov nån timma sen upp igen da. Började plugga igen och jag var jävligt less......Så märkte jag senare att jag hade helt tagit fel på det datum alla uppgifterna skulle vara inne....jag trodde det var denna fredag men neh då det är nästa fredag. Har pluggat som ett tok så kändes ju jätte jätte kul^^ men fick iaf lite gjort fast allt är då inte klart än en del kvar.

Jessica kom över vid 1 tiden sen gick vi ut på promenad sedan drog vi ner till stan och käkade middag på Max^^. Mer än så hära har väl inte hänt idag haha tragiskt det är ju fan fredag.....! Men men!.

Ringde och pratade med den jag ska jobba med nu framöver börjar 06.00 på måndag kul xD :P.

Imorgon ska jag försöka dra mig ner och träna tänkte jag ska försöka att inte sova så länge heller. Sen på kvällen blir det till att fara till Bredbyn på Noice Makers med Ewe och Sofie jäla nice ;) Tro det är typ fjärde gången jag ser dom nu? =P

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-04-25 @ 11:14:22
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0