Noice Makers! :)

Igår kväll var man på Noice Makers då, och dom var lika bra som dom alltid brukar vara =D=D. Mycket folk var där runt 700 pers ;). Träffade en massa folk man inte har sett på länge länge så det var kul :). Riktigt bra kväll! Fylla som fan folke bah ragel dittan och dittan hahaha var kul att se på xD.
Kom hem runt 1 tiden inatt snörde på en film men tro jag hann se typ 5 minuter sen sov jag^^.

Idag skulle man upp vid 9 men vaknade 12. Inte hörde jag klockan ringde suck!!!!!. Hur ska det gå att somna ikväll då återstår att se......! Annars idag har jag inte gjort så mycket degat på henna hemma :P.

Imorgon börjar man jobba igen känns görrrr bra =)=).

Neh nu orkar jag inte skriva nå mera...bilder kommer väl senare då jag orkat lagt in dom^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0