MirOi =P

Då sitter man henna i handduken, har nyss duschat!. Ska snart börja packa åker till farsan ikväll :). Ska bli roligt har inte varit där sen jul? :S. Skäms på mig!!!. Så det blir till att vara där några dagar nu. Passa på då Komvux är stängt.

Idag var man uppe vid 7 tiden. Sedan bar det av till Miroi på möte halv 9. Satt denna och lyssnade i ca 2 timmar drygt^^. Men värt. Fick hem nå papper och grejer så nu på måndag börjar man läsa Turism då. Har beställt hem 2 böcker nu fyfan så dyrt det är! Nästan 600 kr för ett par böcker jag komma använda ca 2 veckor?fyfan!.

Såg idag vad min första uppgift var jag ska gå till en turistbyrå här i Övik och ställa minst 20 frågor som jag har på ett papper här. Sen ska jag svara på en jävla massa frågor i en av böckerna. Bara att häla ut ^^.

Men men...efter mötet drog jag iväg och tränade skönt :). Var ju så länge sedan!. Men nå mer träning denna vecka blir det ju inte och det suger ju.....!.

Kom hem skickade iväg ansökan till Södertörns Högskola i Sthlm wwiiieee =) hoppas!

Neh kanske man ska ta på sig nå kläder och börja packa osv....jag är helt hyper idag!!!

Haha HADE!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har inte heller vart hos pappa sen jul så igår var jag förbi och sov där . skäms gör man

2009-04-14 @ 18:45:21
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Claudia

Fin bakgrund! :)

Allt bra?

2009-04-15 @ 19:43:37
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: maria

Du har så fin blogg :) Gillar den verkligen :)

Jätte kul att läsa är den också :)

2009-04-16 @ 00:07:23
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0