Huvudvärk! ! !

Jahapp 7 imorse vaknade man med huvudvärk kul..! Men gick ändå upp och gick och mötte Emma vid östra kvart i 8 som vi hade bestämt. Gick till ungdomsmottagningen och var tänkt att vi skulle träna efter det men det skippade jag. Började må så fruktansvärt illa då vi var där så ursh. Tyckte det var lika bra att gå hem och lägga sig i sängen igen istället så det gjorde jag. Sov till vid 1 och hade fortfarande huvudvärk less. Men det var bara till att pallra sig ner till stan ändå och gå till Turismbyrån ställa dom dära frågorna jag skulle göra så nu är det gjort iaf =). Ska man bara skriva rapporten klart också.
Efter det bar det bara av hemåt igen. Har inte gjort så mycket sen dess det börja lätta lite från huvet nu iaf skönt.

Ikväll ska man bara plugga och se på arlanda nå mer än så blire inte. Sen får jag se om jag kan gå till Komvux imorgon beror på hur mycket jag hinner göra klart i Turism idag. Är ju så satans mycket man ska göra!!!!

Nåja nu ska jag fortsätta jäsa efter att tryck i mig en bakadpotatis^^. Sen blire till att dra fram böckern igen =P



Kommentarer
Postat av: S

haha, sån söt bild :D

2009-04-24 @ 12:54:32
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0