Golvmoppen ska bort!!! =)

I måndags började man jobba igen då. Gick jättebra blev jobb i 6 timmar så det var nice :). Igår jobbade man 4 timmar och idag 3 timmar!. Så det blir ju lite mera iaf xD.

Igår var man på stan hela dagen med Jessica. Jag köpte ett par nya skor behövdes verkligen! Sedan blev det en tröja :).

Idag har man jobbat då sedan kom Jessica till Coopan och vi köpte allt götta osv till resan på fredag som vi ska ha på bussen till Sthlm =D=D. Sen for vi hem hittan sen drog hon ner till stan och jag la mig och sov. Tänkte sova till 1 men vaknade halv 3 av att Jessica plingade på dörren haha tur det!!!. För nu ska jag snart dra till mormor och käka middag sedan till frissan äntligen får jag fixa min golvmopp som jag har på huvet just nu!!!!!!!.

Sen efter man gjort det ska man hem och börja packa då =). Sen ska jag dra fram böckern och plugga kulkul.

See yah!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad roligt med shopping ! : D

2009-04-29 @ 23:03:14
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0