Då var det sista dagen då....

Idag var det sista dagen man jobbade på Kvantum. Känns inte bra alls det som gick så bra jäla skit! Men men vad gör man.
Så då är man arbetslös igen då suck.

Vad har mer hänt sen sist man skrev henna då.....

Förra helgen blev det fest då eller ah på fredagen. Drack först hemma hos mig jag,Jessica,Ewe,Malla och Emil. Sedan drog vi iväg ner till Liquid=). Orkar inte rabbla upp kvällen men nog har jag varit med om mycket bättre kvällar alltid! Neh fyfan säger jag bara för vissa saker under den kvällen fyfan!.
Hamnade på efterkaka hos Robert iaf kul var det =). Träffade en där som jag inte träffat på över 1 år så det var nice :). Blev kvar där och dagen efter mådde man väl som man förtjänade^^. På dagen kom Carro också dit och vi stannade kvar där och hade filmkväll hos Robert då. Så blev det att vi sovde kvar där ännu en natt. Så kom inte hem förnst på söndag igen^^.

I veckan har jag jobbat och tränat ja inte gjort något speciellt alls förutom i tisdags då for jag och Jessica till Sundsvall och var på Ikea och Birsta hela dagen det var jävla nice =D. Kom hem med 2 tröjer,1 par skor, 1 lampa och nå smink så jag var nöjd och glad =).

Har också varit på arbetsintervju på Burger King det gick jättebra =). Skulle fått provjobba i tisdags men som sagt var jag inte hemma då så det gick ju inte. Så nu vet jag inte riktigt hur det blir med det dära dom har redan andra som ska provjobba nu men om någon inte passar där osv så skulle dom ringa ja nåt sånt.


Imorgon blir det fest igen då haha hos Robert =) Undra om det blir musfest? hahahha! Aja ser väl hoppas på att det blir kul iaf =)

Nu ska jag ta och sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0