Äntligen lite värme :D

Har nyss kommit in från solen sutte ute och stekt hela dagen skönt :)!.
Annars idag har det inte hänt så mycket än. Vaknade först halv 7 imorse suck har väl blive van att vakna den tiden nu ^^. Men tur somnade jag om ett tag igen. Är redan less på att vara hemma vad ska man göra?finns inget att göra alls!.

I fredags var det iaf fest. Förkaka " musfest " hos Robert som sagt. Sedan krogen och nå mer orkar jag inte skriva om det tack.
Lördags kväll for man hem till Emma och Thomas sedan drog vi till några polare till dom ute i Domsjö satt vi där och babblade på till typ 1 på natten sen drog vi hem till Emma igen. Blev kvar där till runt 3 sen bar det av hem! Trevligt var det iaf =).

Imorgon ska man på nå möte grejs om att börja plugga på distans. Så det blir till att kliva upp tidigt ska vara där halv 9 läste jag nyss på pappret ^^. Aja bra det iaf sover man inte bort hela dagen.


Nu är det bara 18 dagar kvar tills vi åker till Tallinn och bara  22 dagar kvar tills jag fyller 20 år !!!!!!!!


:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

å vad roligt jag ska å boka en resa till tallin eller riga snart :D

2009-04-13 @ 18:21:46
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0