Tisdag :)

Så där ja då kom man nyss hem från stan. Har varit och köpt hockey biljetterna till på torsdag Modo - Timrå nicenice :D. Träffade också på Cilla,Renee och hennes syrra:). Gud har inte träffat dom på jätte länge kände inte ens igen dom haha så det var nice ;). Kollade också om jag hade fått in nå pengar och se på fan det hade jag ;). Men nu måste jag snåla har ju bara det att leva på satt jaaa suck!.

Idag då jag vaknade hade jag fått mail från Glitter fan va fort det gick haha! Hoppas hoppas hoppas!!!!!

Ikväll kommer Carro till mig vid 9-10 tiden med bussen från Stockholm och hon ska sova över här :). Så ikväll väntas Sex and the City kväll xD. Sen imorgon ska vi ta och ringa till Norge dåda och hoppas hoppas där också haha xD. Carro ska få ringa jag tänker inte göra det för jag komma fatta nada har redan fått det bekräftat för mig av 2 norrmän att jag inte förstår nåt haha så det är lika bra att Carro får prova och se om hon förstår mer än jag :P.

Imorgon väntas det utgång med brudarna ;). Vi ska ta och dra på Olles var så jävla länge sedan man var där nu och det är ju oftast så jäkla kul där med mycket folk och nytt folk för en gångs skull!. Det blir jag,Zandra, Emma och kanske Jessica och Carro följer med :). Sen får vi se om jag dricker nåt eller inte har inte bestämt mig. Det beror också på vad som sker till helgen är ju själv hemma så man kanske drar hit nå polers =). 

Föresten så förlorade Modo mot Brynäs igår med 5-4 BLÄÄÄÄHHH!

Ne nu kurrar magen så ska ta och göra nå mat!


:)

Såg denna film inatt mycket bra film vare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0