Veckans bravader^^

Ja så ligger man i sänga och kan inte sova vad ovanligt =P.

Iaf sen jag kom hem från Stockholm så har jag väl inte gjort nå speciellt skulle jag tro eller jo kanske :P.

I fredags var jag med Carro vi drog ut på Plattan eller ja Liquid som det heter nu. Var invigning på det nya namnet och begravning för Plattan^^. Jävligt kul kväll var det mycket folk var ute så det var nice ;).Målat om och nya möbler vare jätte fint har det blivit =). Kvällen slutade ju lite oväntat eller mycket oväntat hahaha men det är väl inte så ovanligt nu förtiden^^. Sen vet jag inte vad nu detta betydde men ah nog om det tack! Lite mycket av det goda blev det nog =P. 

Lördagen blev det hockey så klart ;D. Tur att jag inte var bakis jag som drack vine för en gångs skull! Men det ska man väl tydligen inte bli så bakis av :P. Men det var iaf första hemma matchen och det var mot Södertälje 2-2 blev det tillslut och det var fett kul össssssssss med andra ord !
Senare på kvällen kom Jessica på besök vi tog det bara lugnt hade filmkväll här hemma så det var chill :)

Imåndags for jag till frissan ÄNTLIGEN! Klippte mig och färgade håret och det blev faktiskt jätte bra tycker jag =) Klippte lugg igen och färgade håret mörkare! Var så jävla less på mitt långa sling slang lugg och hår så fifan. Dessutom såg det förjävligt ut enligt mig :P.

Sen har jag nog inte gjort så mycket mera slappat hemma och legat i sänga och lyssnat på hockey^^och igår vann Modo med 1-3 mot Rögle ;).

Men imorgon ska jag då vara med Jessica då kommer hon hit och sover över igen xD.



party

Carro&Carro redo för Party ;)

YEHA

Min nya look vad tycks? xD. Lite skillnad blev det ju ^^

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag älskar din nya frisyr, den är jättesnygg!

2008-09-25 @ 11:50:05
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0