Städning!

Idag fick jag faktiskt sova till 20 över 10 skööönnnntt! HAHA!. Så det var bara till att hä upp sig:P. Dagen började med städning och så såg hela dagen ut. Vi städade hela lägenheten faktiskt =P. Tog hela 6 timmar innan vi var klar och värt va det för det var rätt så rörigt haha xD. Men nu ser det mycket bättre ut =).
Under tiden vi städade gick jag ut med Zaida en sväng och dum som vi är så blev jag utlåst haha. Inte fan kan jag koden hit heller^^. Men ah som tur var kom ju Jonas ut tillslut och släppte in oss :P.

Ikväll lagade vi Fredags gott med Pullan svvinn gött äre :) Till det drack vi Mauro Vine ;). Sen satt vi bara och slöade på med chipsa. Runt 11 tiden gick Lasse och Jonas och la sig och jag var inte ett dugg trött^^. Så jag satte mig här vid datorn då och än sitter jag här ^^. Inte är jag väl van vid att gå och lägg mig vid 11 tiden på en fredag hallå haha!. Men börjar känna mig lite små trötter nu så ska snart lägga mig vi ska ju tydligen upp tidigt i morgon så.

Ikea väntas i morgon och drickandes nicenice ;)

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0