Söndag!

Söndag är alltid en typiskt dag som man antingen ligger med dunder huvudvärk för att man är bakis eller för att man har brist på göra.

Idag har vi inte gjort speciellt mycket eller inte jag iaf haha. Vaknade runt halv 12 skönt!. Sen så har Jonas sutte och pluggat hela dagen och då menar jag typ hela med matte och fysikan urrsskkk!. Lite små damp ryck fick han väl ibland men haha men det är förstårligt jag fattade inte ett piss och jag kom väl ihåg hur det kändes med att sitta och plugga inte så jävla kul!. Sushi till middag blev det idag iaf gguuuuuddd så gött det är mummmss!
På kvällen så häde dom upp deras nya köksbord det blev riktigt nice =). Så vi hade en kvälls invigning av bordet haha tog oss nå kex med ost och vin till och satt och snackade och tände ljus mysmys :).
Det enda jag har gjort i dag är väl att ligga på sänga och kollat i facit i Jonas fysik bok och skrivit in svaren så det skulle gå lite fortare för han att bli klar hahahah sen sutte vid datorn och ikväll gick jag ut med Zaida en sväng:). Sen vare ju som sagt köks invigning!

Imorgon ska ju jonas på skolan och Lasse på jobbet så jag blir själv här hemma med Zaida :P. Så det blir till att vara hundvakt! Men det ska nog gå bra jag lär ju inte ha så mycket för mig precis så lär väl gå ut med hon typ 1 gång i timmen eller nåt och hoppas på att jag inte går vilse :P. Ne men ska nog gå och utforska stället lite trivs riktigt bra här i Stockholm måste jag säga :)

Sitter just nu och lyssnar på Crossfire - Lady det är en typiskt låt som dom brukar spela på O´learys hemma och man känner hur dans sugen man börjar bli haha. Ne satan då jag kommer hem måste jag dra med några och försöka komma in på Olles igen så satans kul det ärrrrr!!!

Nå väl ska snart ta och sova om en stund är inte så trött men ändå...Jonas ska ju väcka mig då han ska käka frukost blir ju runt 8 tiden. För jag ska hålla han sällskap att käka sin frukost för första gången i köket på deras nya bord haha klart jag inte vill missa det  :D.


jonas

Jonas dåligt nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0