Shopping ;)

Idag var jag hundvakt igen då :). Jonas väckte mig vid 9 tiden fett trött var jag men det var bara till att hä upp sig ändå ^^. Käkade fulle med han sedan drog han till skolan och jag la mig och slöade en stund,sedan gick jag ut med Zaida :). Tog en annan väg idag kom fram till någon mysig park som vi gick igenom träffade en massa hunda på vägen som skulle hälsa xD. Han typ bara komma hem så kom Jonas hem igen så drog vi på stan =). Började med Max mohaha gött! Sedan vidare på en massa affärer =). Märkte att pappa hade satt in 1500 kr på mitt kontot inte dåligt! Så jag ville bara shoppa. Så vi gick runt på stan ett antal timmar :). Tänkte ta och köpa ett par nya stövlar men hittade inga eller jooo men fan köpte dom inte ändå kändes inte rätt helt enkelt haha!. Kom iaf hem med en skit nice tröja och ett nytt bälte efter mycket om och men =P. Men jag har fan inte köpt kläa på jätte jätte länge kändes det som så nu jävlar!.
Fick huvudvärk då vi var på stan och huvva men tur så gick den över då vi kom hem efter att jag hade drogat ner mig med alvedonan!.

På kvällen lagade vi Tacos igen sedan bakade Jonas en paj som vi åt då vi såg på Idol gött :).

Fan va skönt nu är jag inte lika pank längre haha....men för det ska jag inte köpa upp för allt ne jag ska ta och göra nåt åt mitt hår! ÄNTLIGEN! Har en fet utväxt som jag stör mig på borde ha färgat håret för länge sedan! Sedan så vare typ 1000 år sedan jag klippte mig så måste verkligen ta och göra det så for hoppas på att jag får en tid till det på fredag eller nästa vecka vore nice ;).


Imorgon ska jag vara hundvakt igen då^^. Från halv 11 till 5 tiden :P.

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0