Ikea :)

Yeess fick sova ganska länge idag också haha. Till över 10 iaf :P. Skönt!. Då man vakna vare bara till att göra iordning sig för det bar iväg till Ikea :). Shit vad stort Ikea är här fifan skulle aldrig kunna hitta ut därifrån om jag gick själv!. Vi for dit vid 1 tiden och var där i ett par timmar. Hade rätt så ont i föttren då vi var klar!. Vi var också och kollade på tapeter till deras kök nicenice :). Efter Ikea besöket for vi till Max och käkade mummmsss :). Sedan vidare hem.

Var tänkt att vi kanske skulle gå på Lino ikväll men det blev inte så. Utan istället har vi sutte och kollat på Blondinbella på tv hahahah och sutte och drucke nå vin glas gött och sjunge till nå låta =). Men det gör inte så mycket att vi inte for ut kände mig inte så jävla taggad har varit rätt slö i huvet hela dagen så det kändes rätt bra att bara ha en lugn lördag kväll för en gångs skull säg! Var ju ett tag sen man hade det :P.
Kunde faktiskt hålla Jonas uppe till typ nu för någon minut sedan hah. Han började bli trött redan vid 10 tiden fan heller att han fick gå och sova det är fan lördag!. Var nog ett under att han var vaken till nu xD.

Ne nu ska jag fan ta och sova är rätt trött känner jag

Adjos!

Kommentarer
Postat av: Egon

Men blondinbella snark!? hehe bra att fylla tillvaron med meningsfyllda grejor som att titta på dumma blondiner:P

2008-09-15 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0