Fest och hockey!

Har inte haft tid att skriva förnst nu!.

Men iaf i fredags blev det fest då så klart en riktig krog runda :D. Jag,Jessica och Paulina ( inte Pernilla som jag skrev i förra inlägget haha) var hos mig och drack lite innan körde öl spel saken igen haha kul var det :). Runt 9 tiden började vi dra oss mot stan. Började först att vi gick till Public tog oss en öl var sedan vidare till Framnäsbaren! Där var det nice tog oss en öl till där och vi stannade där ett tag. Sen vid 11 tiden drog vi oss till Liquid och där stannade vi tills det stängde =). Mycket folk var det även denna fredag så det var jättekul till och med grannen kom dit haha!. Efter Liquid fick jag och Jessica skjus av grannen hem till han så vi var där ett tag. Spelade Playstation fotboll haha och det gick inte så jävla bra för mig kan jag ju säga....fan har inte spelat det på över en månad!. Vet att jag satt och sa hela tiden fan jag ser dubbel jag ser inget nåt sånt ^^ och jag såg seriöst inget heller =P. Vid 5 tiden drog vi oss hem till mig, satt och snackade ett tag och käkade Pizza sedan sov vi.


Lördagen
Vaknade upp av att vara lite halv bakis men det gick över efter bara nån timme så det var lugnt =). Vi bestämde oss för att fara och kollade på hockeyn Modo  - Djurgården. Så det var bara till att hoppa in i duschen och springa ner till stan. För vi hade ju inte köpt någon biljett!. Haha och snabba var vi biljett fick vi iaf och egentligen så hade vi inte behövt stressa sönder oss för att hinna vet inte vad jag fick det ifrån men jag trodde att matchen började 3 men det är ju 4 !!! Och det vet jag ju men ah seg i huvet eller vad =P. Så vi kom till och med dit innan man ens fick komma in i arenan och vi som trodde att vi skulle bli så jävla sena!
Modo vann med 6-3 wooooowww! Jävligt bra match var det än fast jag hade en som stog och störde mig hela tiden^^.
På kvällen skulle vi kanske ut med Cilla och Madde. Men det blev inte av. Utan jag och Jessica gick ner till stan vid 11 på kvällen och kollade läget och köpte en massa götta och gick hem till mig igen och kollade på The Dark Night bra film!


Idag har vi inte gjort så mycket. Klev upp duschade och så dära. Klockan 12 for vi till Skyttis för att kolla på innebandy som en ville att vi skulle komma och kolla på. Men ah jag säger då bara det helt onödigt att vi for dit plus att innebandy är så jävla tråkigt att se på! Så vi drog direkt då matchen var slut!.
Nu har Jessica farit hem hoppas det går bra för hon att köra hem, för hon söp nämligen bort sin plånbok i fredags och det är ju inte så bra körkortet borta m.m.
Idag lär det nog inte hända så mycket =P. Kolla efter jobb ska jag då sitta och göra iaf. Väntar fortfarande på svar från Norge men jag är sjukt less på att gå hemma och inte göra nåt så ska försöka hitta nåt att göra medans vi väntar!


Paulina

Paulina på Framnäs!

jessica

Jessica på Framnäs =)

me

Jag på Framnäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0