What has made this week then?!

Jaha så vare typ 5 dagar sen sist jag skrev igen^^. Går bra detta xD.

Då ska man se om man får ihop nåt man har gjort sen sist har ju inget tidsbegrepp längre så :P.

Ja sen förra helgen och vardagarna denna vecka dom har jag och Carro spenderat lite i Själevad då^^.

Som sagt minnesförlust och inget tidsbegrepp har man längre så jaa kort och gått så var vi där några dagar lite nu och då. Såg på en massa filmer med Kim och Jimmy myyyssss!!!.
Första natten vi sov där var ju lite kul med tanke på hur vi sov som.....Jimmy låg på golvet och sov,Maria sov i en fotölj och det såg rätt obekvämt ut haha,Kim och Carro slaggade på en smal tunn dyna på golvet och jag hade hela sängen för mig själv och kunde sova gött och breda ut mig I LIKE IT ;).

En av dagarna eller ah på kvällen var vi alla ute och åkte bil med nån Stefan?. For runt och börnade på stan och sladdade och hade oss svvviiinnn skoj tyckte jag att det var men Carro vad hon tyckte haha det vete fan hon satt mest och skrek hela tiden xD. Kul vare iaf =). Hamnade på nån fest en dag också träffade Jim skoj skoj. Men den festen sög ju balle!.

Ja så kort fattat och bra om dom dagarna orkar inte rabbla upp allt men trevligt var det iaf =).

Vad har man gjort denna helg då tro?. Inte mycket tog en lugn helg igen kände att det behövdes hade/ har ändå inge pengar inte ens 50 öre ILLA!!.

Men fredagen blev till utgång iaf fast nykter en sen utgång må jag säga!!!!. Träffade Carro nere vid Liquid runt 11 tiden stog och sörrade ett tag sedan bestämde jag mig för att gå in och checka läget pallade inte gå hem och töra. Träffade ändå på Karl och en massa andra grabbar så hängde med dom där då nice var det :). Runt halv 1 tiden drog vi till Framnäs och sedan vid 2 tiden bar det av hemåt för oss alla :). Mycket nytt folk träffade man den kvällen iaf och det är ju alltid roligt :).

Lördagen gjorde jag inte ett skit,Carro jobbade ju så vad ska man göra^^. Hon har föresten fått prov jobba på Liquid som kock och man hoppas ju så klart på att hon får jobbet det ser ju bra ut än så länge ;). Iaf jag satt bara hemma hela lördagen för mig själv och tööörraaadddee på ursh för sånt!!!. Jo föresten kom på att jag satt och sökte jobb hela dagen haha. Skickade in en till ansökan som ja va fan hette det nu då?. smart! Iaf man ska gå runt till olika företag t.ex butiker,kiosker,hotell,restauranger m.m och pricka av en checklista som man har om vad som ska förbättras och sånt dära skit saker ^^. Väntar för övrigt på 5 svar från 5 olika jobb HOPPPASSS!!!

Idag har jag väl inte gjort nå vettigt heller sov till typ 1 kanske?. Sedan sutte vid datorn och degat och nu ikväll pallrade jag mig ner till Liquid och hälsade på Carro medans hon städade ur köket ^^. Sedan gick jag hem igen och nu har jag bara suttit och rensat datorn börjar bli lite mkt igen suck!!!!. Nu ser det bra mycket bättre ut iaf!!!.


Imorgon ska jag inte sova länge iaf. Det kommer kanske hit nå människor som ska fixa temperatur saken här hemma så bra om man vore uppe då!!. Sen ska jag ner på stan vid lunch kanske ta en fika med Elenor om det nu blir av xD. Sitta där och babbel på om en massa  :P. Sen ska jag låna pengar av Carro för vi ska på ett ärende som är mycket viktigt enligt mig som jag måste göra^^. Sen ska vi kanske fara och sola vore fett skönt iaf =).

Det var väl allt som jag orkar berätta om just nu höres!!


" Don´t mess with me darling !!! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0