En onsdag ! ! ! ! !

Hej hopp! Ligger i sängen just nu och ska snart dra igång en film tror jag. Ska hålla mig vaken till iaf 2 inatt för då skulle Jessica ringa mig och sörre lite^^. Men det lär ju inte vara några problem för mig att vara vaken tills dess =P.

Idag har man varit och hälsat på Zandra :). Var ju länge sedan man var där nu så!. Carro och Olle kom också dit så vi satt och kollade på alla bilder Zandra hade från Tunisien och det var ju runt 600 bilder ;). Men det var kul att se och höra allt hon hade vare med om :D. Gash jag vill också fara utomlands snart var ju så länge sedan sist va blire typ 2 år sedan kanske?. Huvva!. Ge mig ett joooobbbbb så man kan åka nån gång!!!. På tal om jobb så har jag inte fått nåt svar än =/. Suck går inge vidare det hära. Men jag har iaf tage reda på några ställen jag ska ringa till och höra om dom behöver nå folk. Än om det är bara att jobba extra någon dag så tar jag det mer än gärna fett less nu!!!.
Sak samma efter vi hade varit hos Zandra följde jag med Carro och Olle ner till stan en snabbis. Sen for jag hem och har bara varit hemma sen dess. Städat en massa på rummet har jag gjort behövdes men ändå kan jag inte se sån stor skillnad haha. Kommer ändå bli lika stökigt imorgon igen^^.

Jaha så imorgon spelar Timrå - Modo och inte kan jag följa med på matchen heller och det suger JÄVLIGT mycket :,(. Men är man pank så är man fuck!!!.

Får vänta till fredagens höjd punkt istället FEST FEST FEST!! Fi satan så kul är taggad som bara den har varit det hela veckan. Och föresten så äre i Ås inte i Domsjö som jag tror jag skrev förut haha vet inte vad jag fick det ifrån men ah^^.
Ska fara dit med Carro och Maria iaf ;). Sen komma Olsson vara där också yyeeeyyy har inte festat med han på jätte länge så det komma bli kul xD. Sen äre väl en massa andra folk där som jag förmodligen inte komma känna haha eftersom att det är en som heter Tommy som fyller 18 som vi ska fara och fira och han känner jag inte så vet bara vem han är =P. Kul blire nog iaf :D:D. Får väl se om det blir krogen också då hade ju vare så dära små nice ;).
Skjuts dit har vi då redan iaf av gamla godingen grannen vem annars xD. Dricka har vi inte fixat än men det ska vi ta i tur med imorgon så :):):).

Åhh jag vill ha tillbaka Photoshop på datorn igen!!!!!! Snart så!


lala

Hade lite och göra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0