Myshelg med bruda!

Då var helgen avklarad igen då^^.
 
Fredagen
Dagen började med en promenad som vi hade bestämt och skönt va det =). Vi han varken ringa till Norge eller gå till arbetsförmedligen för vi tog oss inte upp förnst klockan 12 och Jessica skulle komma vid 3 tiden. Då vi kom hem efter promenaden så duschade vi och grejade på sedan kom Zääänndra förbi en stund =). Hon far ju utomlands till Tunisien i 2 veckor med Dan nu avvviiisss^^, Så det var kul att hon kunde komma förbi en snabbis innan :).
Klockan blev 3 och Jessica kom och vi 4 började spela Guitar Hero fifan så kul det är nötanötanötanöta!!!. Gick ju inte så jävla bra från början men aja det ordnade upp sig senare!. Sen spelade vi Eye Toy också svin skoj och nog fick vi oss ett glatt skratt ibland haha ;).

På kvällen skulle vi ha tjejkväll men det blev inte så mycket av den saken haha. Klart att vi inte kunde vara utan gräbbsen en fredag kväll xD.  Så vid 10-11 tiden kom Jaimi,Lars,Mattias,Patrik och Elias förbi här en sväng och te fylla va dom haha =P. Snabbt och lustigt så hamnade 2 personer på toan haha mer ska jag inte säga om den saken^^. Efter ett tag drog alla på Liquid och dom ville att vi skulle med men nej då lugn helg hade vi sagt då skulle vi hålla det denna gång!. Lars stannade kvar iaf och fylla vare hahaha nå jävulskt vad han snackade på men det va bah roligt =P.
Vid 2 tiden skjusade jag och Jessica hem Lars till Gullänget och då vi kom hem igen så stog Jaimi utanför och skulle hämta Lars hahaha ja det var som sagt för sent =P. Sen vete fan vart han tog vägen haha!.
Sen då vi äntligen var själva igen satt vi och spelade Guitar Hero och såg på Prinsen och jag haha :). Sedan blev det sova vid jaa 5 tiden kanske?. Fast det tog ju iförsig länge innan jag och Carro somnade haha fifan!.
Som sagt inte mycket till en tjejkväll denna dag!!.

Citat från då vi ligger i sängen

Carro(Kg): Vad är det för skillnad mellan en get och en ko?
Jag: Nej men säg vad är det för likhet mellan en get och en ko!
Kg: Ah va är det för likhet då?
Jag: Båda två har spener!!!!
Kg: Heter det så? Är det inte Spjuver? :S
Jag: HAHAHAHA Ne men va faannnnn
(Nyvaken) Jessica: Vad pratar ni om?
Jag: Hallå heter det spener eller spjuver visst heter det spener? hahaha
Jessica: HAHAH vem är den största idioten här? nämner inget namn.

Där efter fortsatte vi med likheter mellan en ko och en get te.x Klövar som Carro trodde hette hovar =P.


Lördagen
Vi vaknade vid runt 12 tiden. Började med att spela lite mer Guitar Hero och städade upp lite här i lägenheten för vi hade stökat ner som sätan!. Denna kväll blev därimot en tjejkväll haha fast var nära på inte!. Vi gjorde inte så mycket satt och pratade,spelade Guitar Hero som bara den!. For på Max gjorde vi och köpte oss en varsin barnbox haha xD. Sedan på kvällen såg vi på Young people fucking HAHAHA vilken jävla film asså ja det hörs nog på namnet =P. Sen efter det såg vi på Linas kvällsbok så jävla kung film och pinsam!!!. Runt 2 tiden på natten såg vi på Mirrors mohaha den var bra och vi klarade faktiskt av att se hela filmen än fast det var lite scary ibland :P.
Sedan satt vi och fixade lite på Carros blogg ( har övertalat hon att skaffa en också xD ). Och det blev mer Guitar Hero. Vid 6 tiden i morse gick vi och la oss haha och nå fan var vi övertrötta då vi skulle sova shit länge sedan jag garvade så mycket som jag gjorde.

Citat från då vi skulle sova denna gång haha PISTVAKT!

Jag: Olle sov du?
Carro: Snnnaaaarrrkkk!
Jag: HAHAHA
Carro: Hörre Bengha en till,en till och en till!
Jag: HAHAHAHA
Carro: Jane sov du? snaarrkk Svenne du sov väl int? Snarrkkk
Jag: HAHAHAH
Carro: Hörde Olle hur mycket drack du igår?
Jag: HAHAH
Carro: Nä det vart bah Zingo, med vad?
Jag: HAHAH
Carro: Äh det var ju utblandat, men om man blandar 50/50 då blire ju jämt då äre bara att börja om på noll igen.
Jag: HAHAH ( Jag skrattar så jag gråter ).
Carro: Mor vars är far våran?. Jag vet inte. Moooooorrrr du vet om att han ska häng upp på vägga?!!!
Jag: HAHAHAHA jag har sån jävla träningsvärk i magen nuuuu och jag grinnnnarrr!
Carro: Ja men det gör jag också.

Sen fortsatte det så hära haha!. Sen slutade det med

Jag: Carro du sov väl inte?
Carro: Snnaarrrkkkkkkk.


Så dära det var helgen det och förbannat kul var den och vi lyckades hålla oss nykter!!!!!

Nu idag ska jag till Gideå så hejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0