Måndagen ;)

Ursh inatt har jag inte sovit bra vaknat och vaknat och trott att någon människa ska gå in i mitt rum haha!. Kl 8 flög jag upp ur sängen som en raket och gick till köket och käkade en mandarin sen tillbaka till sängen haha!!.

Vid 10 tiden kom folket från övikshem hit iaf rätt pinsamt blev det för jag låg kvar i sängen vaken var jag men hade inte klivit upp. Så då jag står och halv bäddar sängen kommer en kille och går bara rakt in i mitt rum och där står jag nyvaken och fin haha såg ut som han var typ nästan lika gammal som jag sen sa han bara Men ojdå sen stog han bara där och tittade sen fort ut som fan hahaha stackare :P.

Iaf runt 1 tiden drog jag ner till stan träffade Carro :). Då jag var på väg till Carro stötte jag på Andreas ( från hockeyn ) så vi stog och snackade ett tag. Han ville ha mitt nummer och grejer undra varför? haha han hade tydligen försökt få tag på det länge^^. Sen så tog han fram kameran och fotade mig ? aja så kan man ju också göra. Otur nog hade han inte med sin mobil så han kunde inte ta nummret idag heller^^. Ja idag på stan skulle jag ju till ungdomsmottagningen då det var drop in men fan jag och Carro stötte på en massa folk på stan t.ex grannen han är för rolig ibland haha och sen kollade vi på en massa kläder så jag missade tiden fuck^^. Aja jag får ta det imorgon istället :). Hittade jävligt snygga linnen på Cubus måste ha ett nytt då jag får pengar oja!!!. Nå nytt ska jag fan ha på mig på fredag då det är fest  i Domsjö ;) Är fett taggad redan nu !!!!

Ikväll ja vad händer då tro?. Planerna ändras hela tiden. För lugn slapp kväll hemma. Sen nyss vart det snack om fest hos någon Robert och det blev jag jävligt taggad på. Men så sket sig allt nu så det blir nog bara till att vara hemma.


 


HA DET GÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0