Helgen:)

Jaha fan jag hinner inte skriva i bloggen varje dag längre haha...allt skiter sig jämt varje helg aja kan inte göra så mycket åt det jag hinner bara inte som jag sagt typ 10000 gånger =P.

Iaf utgång blev det i fredags :). Jag,Carro och Maria var hemma hos mig innan slurpade i oss 3 vin flarrer fifan så gött ;). Fyllskallen Maria blev värst som alltid hahahha!!!. Kul hade vi hemma hos mig iaf än fast det bara var vi 3 xD.
Runt 11 tiden kom grannen och skjutsade oss ner till Liquid och jag kan inte bestämma mig för om kvällen var kul eller inte ^^. Vi 3 hade iaf bestämt oss för att vi skulle ha göra en kväll vi aldrig glömmer och jaaa nå fan lyckades vi med det!!. Typ det första som händer då man kommer dit är att Mattias hamnar i bråk med någon snubbe och vem får rycka in och hjälpa han jo jag?!!!. För ingen annan jävel gjorde ju ett skit och jag kan inte bara stå och kolla på då en person som man känner bli slagen ner och grejer det går fan inte fattar inte vad hans kompisar hade för sig som inte gick dit utan lät jag gå dit och hjälpa till och det gick ju som det gick det också. Fick bort han tillslut iaf....men saken blev ju inte bättre då den dära grabben och hans polare sitter i en soffa och börjar inprovicera Matte ännu mer så jaa där satte skiten igång igen då Matte flög på han och bråket fortsatte och jag dit igen ännu en gång ingen annan jävel gjorde ett skit och det enda jag hade i huvet var att jag är inte den personen längre som ska komma och hjälpa han? Men vad ska man göra då kan inte bara stå och titta på. Slutade iaf med att Mattias fick handbojor på sig och ner tryck i soffan. Och jag ja hur fan reagaerade jag tur det att Carro och Jimmy höll fast mig för jag var helt borta i huvet och vem vet vad jag skulle ha gjort annars om inte dom vore där var nära på att jag själv skulle bli utslängd på grund av det. Kort sagt jag var inte det minsta glad och förbannad som fan!!!.
Efter jag hade lugnat ner mig gick jag fram till Matte för att försöka prata med han och trösta han och allt sånt ( hans skjorta var helt sönder riven ) och så försökte jag prata med vakterna som stog där så jag kunde säga hur allt gick till som. Tro ni dom lyssnade på mig ??? Neh inte ett jävla skit !!! Tro ni jag fick stå där och prata med Matte ??? Neh det enda vakterna gjorde var bara att putta mig åt helvete och det gjorde mig bara ännu mer förbannad!!!!!!. Varför kan inte en person som känner den som har råkat ut för nåt försöka lugna ner den andra det ger väl bra mycket bättre än att vakterna ska sitta där och snacka en massa jävla skit dom inte vet om!!.. Jag stog där som ett jävla fååånnn och berättade för som hur det gick till som och hur jävla förbannad och dum i huvet dom var för att dom tog Mattias men sket i den andra grabben som slog på han. Jag sa till och med vart den dära killen gick jaa han gömde sig inne på kill toan den fega fan och jag tyckte dom iaf kunde ta ett jävla snack med den grabben och vad gör vakterna inte ett jävla skiiiittt!!!! Så det slutade med att Dom tog Matte till fyllehäktet iaf.

Kvällen slutade inte där. I princip hela kvällen gick jag runt och var som en jag vet inte vad inte på humör iaf!! Tänkte mest på om jag hade gjort fel som hjälpte han eller inte med tanke på allt annat som har hänt förut,jag tyckte iaf inte att jag gjorde fel sen får alla andra tro vad dom vill. Träffade en massa folk som man kände så det var ju bra iaf b.la Tony,Patrik,Markus,Marcus m.fl.
Shit hade inte träffat Marcus sen en kväll på Olles i sommras, fast iförsig så känner jag inte den pöjken heller det var bara andra gången jag träffade han men det var kul fick en öl iaf haha ;).

Så vad hände mer jooo fyllskallen maria tappade ner ett öl glas en gång och hon skärde sig i fingret och det bara sprutade blod så det var bara för jag och Carro att springa in med henne på toan för att hämta papper.Jag säger då det borde inte krogar äga plåster?!!!. Det blödde då rejält fulla handfatet så huvva :O.

Det var väl det minnesvärda av denna kväll shit....då Liquid väl stängde så hade vi ingen skjuts hem så vi gatt gå ursh....Vet att jag vägrade att gå men som tur var så följde Tony med oss hem och puttade mig på ryggen så jag hade ingen annat val än att gå haha!!. Runt 5 tiden ringde Matte iaf han hade komme ut ur häktet och orkade inte gå hem till Domsjö lika bra var väl det för Tony var ju ändå hos mig med så. Jaa runt 7 tiden somnade vi väl allihopa iaf efter att vi hade legat och garvat ett jävla bra tag.

Diggar detta:

Jag: Fan jag ligger som en jävla BULLE!!!
Matte: Men jag då jag ligger som en jävla sardinburk!!!


Lördagen
Vaknade vid 11 tiden lite så dära små halv bakis. Första jag fick göra var att hämta vatten åt alla ja vi var ju som sagt 5 stycken som sov i mitt lilla rum och jaa trångt vare vill jag lova!!!. Efter vi kommit oss upp satte vi oss och spelade poker och garvade och hade oss ^^. Senare på dagen drog Tony och Matte hem och vi 3 bestämde oss för att dra till Själevad och hälsa på Jimmy och Kim =). Blev en mys filmkväll iaf :).

Ne nu orkar jag fan inte skriva nå mera haha får ta och rabbla upp resten sen.

ADDJJOOOOSSS!

VINE

Gött :D

me

Me :)

jagocarro

Carro&Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0