Födelsedagskalas =)

Igår for jag till farsan ska vara här till på torsdag hade jag tänkt =).

Iaf idag klev man upp vid 10 käkade sen skjusade jag och Agneta Anders till hm jaa va fan hette det nånstanns ute i skogen iaf haha!. Sedan for vi till Bjurholm och handlade och en massa annat. Sen såg jag bara på en film han inte med så mycket annat än att sitta och vänta på att syskona skulle komma hem från skolan!.

Ikväll blev det kalas för lill syrran fyllde 13 år :D. Herregud va tiden går fort ojoj!. Av mig fick hon iaf ett par skit snygga örhängen ( som jag med vill ha ^^ ) och ett par hår spännen ;). Sedan blev det så klart en massa tårta och sånt grejs :P.
Vi var också ute och börnade Cross ett tag satan så kul det är och det var typ länge sedan jag körde nu så jag hade nästan glömt hur man gjorde haha! Kul men KALLT!.

Senare på kvällen satt vi bara och degade vid tv och jag satt och lyssnade på Annas kill problem haha jösses redan ska det då börja!!. Men det är ju bra att jag är en bra lyssnare och kommer med tips åt andra vad dom ska göra än vad jag kommer på vad jag själv ska göra åt saken! Fick iaf veta att Krille ( lillbrorsan ) har haft en flickvän i snart 2 månader wwhhaatt och inte fan har han sagt nåt till mig nedå^^. Men det var väl kul att höra iaf höhö. Jag menar första flickvännen och dom har vare tillsammans i snart 2 månader hur vare för en själv med dom första killarna tro? då bytte man väl nästan varannan vecka hahaha!. Kom och tänka på en sak då vi satt och pratade vi 3 att gud va skönt det skulle vara om man var i samma ålder som dom är just nu då det gäller sånt hära....tänk va lätt allt var om man jämför med nu fifan. Visst den tiden om det tog slut med någon då brydde man sig inte speciellt mycket man satt inte och grät och allt va det är i flera månader! Utan då vare bara att hitta någon annan och det var ju inte så svårt då sen glömmer man den andra man var med innan. Eller så blev man tillsammans med den igen och sen tog det slut och sen tillsammans igen och jaaa....helt klart så mycket enklare huvva. Vill inte ens tänka tanken på hur det kommer att vara då man blir ännu äldre!!!

Haha så snällt en sak Krille sa ikväll var nåt sånt hära jaa men Anna hon gillar ju en som heter Markus och går i min klass och hon började skicka sms till han och så och då svarade han tillbaka. Sen dagen efter då Markus frågade en klass kompis vem Anna var och han svarade ja men det är ju lill Edlund ( ja jag och mina små syskon har inte samma efternamn om ni inte visste det^^ ). Iaf sen han fick höra att det var lill Edlund slutade han svara helt! Hahah jag säger då bara det snällt NOT!

Aja kul kväll vare iaf och imorgon ska jag väl inte göra nå speciellt funderar på om jag kanske ska försöka ta mig till Jennie en sväng och hälsa på Mulle sötisen var som ett tag sedan jag var med hästa!!

BYE BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0