Den satt gött ;)

Så dära matchen mellan Timrå och Modo gick ju galant :D. Modo vann med 0-4 höll nollan igen fifan så nicceee kunde inte bli bättre säger jag bara :D:D:D. Synd bara att man inte var där:( men aja en annan gång!!!.

Idag var jag jävlig trött då jag vaknade runt 11 huvva!. Men det var bara te och hä upp sig kan inte sova hur länge som helst!!!. Vid halv 1 tiden gick jag ner till stan mötte Zandra på torget så gick vi runt och kollade på nå kläa ;). Jag hittade ett jätte fint långt linne som jag la undan eller jag la undan 2 stycken en lila och svart kunde inte bestämma mig för vilken :P. Så ska bestämma mig imorgon och köpa den då ;) Så det blir nice nya kläa till kvällen perrffaaa!!! =D.
Annars idag har jag inte gjort ett skit typ bara varit hemma.....

Vi skulle ju som sagt försöka få tag på dricka idag det gick ju som det gick. Nya tag i morgon!!!. Vad less jag är att man aldrig ska få fylla 20 nån gång få se hur länge till äre? 7 jävla månader ggassshh aja tur man har polare som fyller tidigt haha xD. Ne men hoppas det fixar sig imorgon annars blire mycket illa!!!. Alla ska ju vara så lata!!

Föresten var en snubbe som plingade på våran dörr ikväll och frågade om jag bodde med min sambo? haha ja och vem skulle det vara tro? ^^.


Imorgon ska Jessica ringa och väcka mig typ haha om jag sover för länge^^. Så ska hon komma hit så ska vi sitta och snacka ett tag. Sen ska vi dra ner till stan hon ska kolla på nå kläder tror jag det var och jag ska köpa linnet och nå annat små tjaffs xD och så ska vi träffa Carro som ska köpa ett par heta nya skor till kvällen xD. Sen ska vi försöka ordna allt med drickat också så klart!!!!. På kvällen kommer Maria och Carro hit tror jag iaf haha så ska vi börja sup och sen dra vidare till Ås och partaaaa!!!

Ne nu ska jag snart ta och sova så man orkar med imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0