Åhhh suckkk =P

Så har man inte skrivit här på jätte jätte länge igen då! Av samma anledning som alltid har inte haft tid eller ork att rabbla upp allt men ska försöka göra en bra sammanfattning sen sist jag skrev :P.

Onsdags förra veckan blev det ju att vi drog till Olles. Förfest hemma hos Zandra :). Sedan drog vi vidare till Public och sen Olles då. Var ganska mycket folk där mest utlänningan tror jag^^. Man kände rakt blickarna man hade efter sig så fort man kom in på stället huvvaligen!. Drack nån öl och vi satt och snackade så kul vare inte där denna gång nog har jag varit med om bättre kvällar!. Kändes rätt pinsamt då bara jag,Emma och Zandra satt vid ett bord själva medans det var fullt på andra borden typ nästan haha men så kom räddningen ( om man nu kan kalla det för det ) nå killar kom fram och bad oss sätta oss vid dom så vi gick dit satt och snackade ett tag innan vi blev less och dissade dom sa att vi skulle ut en sväng sen gick vi aldrig tillbaka ^^. Redan vid 12 tiden drog vi därifrån iaf.

Rätt kul då en av killarna vid bordet kom fram till mig och sa

- Vare mig du kollade på?
- Öh nej?
- Okej för jag tyckte du såg så besviken ut :O
- Hahah ah jo okej...byebye!


Torsdagen blev det hockey Modo - Timrå med Jessica och Modo vann Yeess! Jäkligt kul var det =).

Mitt och Jessicas citat då vi ser på hockey

C: Nu Jessica släng bort BH!!!
J:
Nu Carro din tur du har större!!
J: Nu hoppa CARRO HOPPPPAAA!!!

Haha jaa tro det bara är vi två som förstår det dära men haha kul äre!


Så då helgen höhö!. Var tänkt att man skulle ha en lugn helg men så blev det inte. Jessica kom till mig runt 10 tiden på fredags kväll och vi fick skynda oss som satan att göra iordning oss och dricka allt dricka och nå tog det! Tur som var slapp vi gå ner till Liquid utan grannen skjusade oss och som vanligt ska han alltid driva med mig då jag är full och jag fattar inte varför jag alltid går på sakerna han säger?. Som då vi stog utanför hans parkering och han kommer och säger till mig men jag har ju ingen bil? och jag typ vaaaaaaa men va fan sa du inte det för ( jag vet ju att han har sålt bilen han hade men.... ). Så står jag där och svär ett bra tag haha så springer han iväg och kommer körandes med en BMW jahaja kul kul :P.
Bra kväll blev det iaf mycket folk var det även denna fredag och kul hade vi allt xD bra slut på kvällen blev det också för den delen höhö ;).

Kvällens bästa citat då jag springer på vägen över till grannen och jag tappar min ena sko och märker det inte förnst jag har sprungit typ 5 meter till haha! Klar i huvet? ^^

- FUCK i drop my shoooooooeeee!! :O Sen när kunde jag snacka engelska? :S

Jessica fick sig allt ett gött skratt där =P


Jessica blev kvar hela helgen och på lördagen var vi bara allmänt sega klev upp vid 10 tiden efter att jag hade sove typ ja 2 timmar kanske? fan låg och vred på mig hela natten eller ah morgonen kanske haha när det nu var jag somnade^^.
Vi bestämde oss för att dra på bio iaf Mamma Mia såg vi svin bra film oja!!
Efter bion träffade vi grannen och vi for ut och börnade bil haha alltid lika kul! For till varvsberget b.la på natten =). Sedan följde vi med han hem en sväng satt och kollade på hans fiskar haha ojoj va kul vi hade. Han kom nämligen inte ihåg vad saken heter som man har fiskar i ja akvarium låter så jävla kul då han säger det ordet men ah haha det gick ju som det gick med den saken :P. Sen så skulle vi göra popcorn så berättar han att det började brinna en gång då han hade dom i mikron så Jessica skulle visa han hur man gjorde så dom blev bra hahaha lättare sagt än gjort slutade med att halva påsen var poppade då vi tog ut den och resten bränt så det blev inte onyttigt för våran del :P. Sen såg vi bara på en film och sen drog vi oss hemåt!

Tidigt på söndag for Jessica hem och jag låg mest och halv sov i soffan hela dagen sen vare bara till att städa upp allt hemma såg ju förjävligt ut! Men det göra typ jämt då jag är själv så ha!. Tog ju någon timma innan man var klar då. Sen då jag väl skulle sova så tog det typ 3 timmar innan jag somnade fett irriterande!!

Så där kortfattat och bra känns som det blev rätt långt ändå^^.


I drop my shoe,who can find it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0